Konkurs ofert na dzierżawę budynku i administrację cmentarzem komunalnym w Rybniku Chwałowicach
ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ w Rybniku,
ul. Pod Lasem 64
ogłasza:
konkurs na dzierżawę budynku administracyjno-socjalnego
i administrowanie terenu cmentarza komunalnego w Rybniku - Chwałowicach
położonego przy ul. Kamiennej.
Do konkursu zaprasza się osoby, które prowadzą działalność w zakresie świadczenia usług pogrzebowych i pokrewnych, posiadają doświadczenie w administrowaniu cmentarzem oraz spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Warunków Dzierżawy budynku administracyjno- socjalnego i Administrowania cmentarzem komunalnym.
Specyfikację Warunków Dzierżawy budynku administracyjno-socjalnego i Administrowania terenem cmentarza można otrzymać bezpłatnie w siedzibie Zarządu Zieleni Miejskiej w Rybnikuprzy ul. Pod Lasem 64, w sekretariacie lub pobrać ze strony internetowej https://bip.zielen.rybnik.pl
Zgłoszenia do konkursu należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych "Dzierżawa budynku administracyjno-socjalnego i Administrowania terenu cmentarza komunalnego w Rybniku – Chwałowicach przy ul. Kamiennej" do dnia 29.01.2020 r. do godz. 9:00 w sekretariacie ZZM.
Otwarcie zgłoszeń nastąpi dnia 29.01.2020 r. o godz. 9:10 w siedzibie Zarządu Zieleni Miejskiej w Rybniku ul. Pod Lasem 64.
Zainteresowane strony zostaną powiadomione o wynikach konkursu do dnia 31.01.2020 r.
Dokumenty do pobrania: